شناسه خبر : 91937
دوشنبه 10 مرداد 1401 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حرکتی ایثارگرانه از یک خادم بسیجی/تصاویر

دست ها و پاهایش چندان یاری نمی کنند، اما این عشق ارباب است که او را بر این می دارد که هر ساله محرم بر در هیئت بنشیند و با التماس از زائران بخواهد که....

فاش نیوز - دست ها و پاهایش چندان یاری نمی کنند، اما این عشق ارباب است که او را بر این می دارد که هر ساله محرم بر در هیئت بنشیند و با التماس از زائران بخواهد که کفششان را واکس بزند!

 بهروز یوسفی، خادمی ست که همه در هیئت مهدویه تهران او را می شناسند. هیئتی مقرب و معروف نزد مردم امام زمانی و عشاق ظهور... هیئتی در خیابان خراسان و خیابان زیبا که از 6 صبح در تمامی ماه محرم مراسمش را شروع می کند و پذیرای نوکران و عزاداران حسینی ست.

او آرام و عاشق، عصایش را کنار خود قرار داده و در تمام طول مراسم بر در هیئت مهدویه می نشیند و از عزاداران حسینی می خواهد که کفششان را واکس بزند و این را افتخار خود می داند.

این بسیجی فعال و مخلص، مسئول موسسه فرهنگی ای ست بنام نوای شلمچه که در آنجا نیز به فعالیت های فرهنگی می پردازد.

همچین بهروز یوسفی مسئول هماهنگی برنامه های هیئت گردان حمزه تهران و برنامه های هیئت مسجد سلمان در خیابان 17 شهریور نیز می باشد.

 این خادم الحسین مخلص و بامعرفت، از موکب داران ایام اربعین حسینی نیز می باشد که در نزدیکی مرز مهران و 1000 متر در خاک عراق، موکبی را بنام رهپویان ولایت به همراه 600 نفر برپا می کنند که قرار است امسال 313000 غذای گرم بعلاوه آب و شربت و ... به زائران حسینی ارائه دهند.

بهروز یوسفی یکی از خادمان سیدالشهداست که همچنان با محدودیت حرکتی، خدمت به مردم را پیشه خود ساخته و این عمل مخلصانه را بر خود فرض می داند.

* گزارش از شهید گمنام

عکس از علی آرونی کاشانی

اینستاگرام
به به چه عکسهایی عالی
خدا قوت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi